Сънищата и мисията на НАСА „Juno”

Преди няколко вечери имах изключително контрастиращ и запомнящ се сън или пък може би беше извънтелесно преживяване или пък нещо друго? Навярно само бай Дон Хуан и неговите ученици знаят най-добре, к’во е било, аз пък не давам пет пари за тия, ОК? (i hate that stupid “OK?” in the end of every fuckin sentence, i will stop now!)  В повечето случаи имам усещането, че някак си е „на мода” да кажеш, че си имал ИТП, при което всички разбиращи от темата около теб да започнат да изпаднат в душевен оргазъм. Не бъдете поредния fashion палячо, кажете им на хората просто „имах интересен сън” и без това ви/ни смятат за загубеняци, цитиращи сатанински строфи на обратно, маструбирайки късно вечер в компанията на бухал и куп други окултно-мистификационни атрибути. So… нека това да бъде считано като леко интро и да започна по същество, понеже има опасност да се изгубя в текста си и да напиша нещо друго (непредвидено by default timing).

Та преди няколко вечер сънувах множество сънища, обаче един от тях беше неповторим…. Ииии пак ще се наложи да поясня нещо: според мен по-голямата част от сънищата са изкуствен продукт, т.е. генерирани от устройствата на нашите малки сиви прЕАтели, да,  това сте го чували. Смятам обаче, че има едни други сънища, които идват до нас от някъде по-високо, да речем, че не зная точният им източник, за това бих обвинил Висшия Аз. Знаете за какво говоря нали? Има сънища, които са толкова запомнящи се, че ги помним с години, дори не се налага да си ги ЗАПИСВАМЕ. Или поне при мен е така. Защо тези сънища се различават от другите безброй много сънища? Отговора е прост: източниците им са различни. Обикновено сивушките ви прожектират кофти неща с битов характер, тези другите сънища обаче са изключително различни и колоритни като преживяване.

Сънят ми беше следния: Оказа се, че от НАСА правят подбор на кандидати за мисия в открития Космос, тяхната идея бе бъдещият екип да се състои от хора, които не са нито космонавти, нито астронавти (знаете ли каква е разликата между космонавт и астронавт? Ще разберете!). Всичко се случи много бързо и след един миг бяха избрани точно 5 човека, между които бях и аз. Първоначално се почувствах в лека еуфория, все едно съм избран да участвам в едно от тия мейнстрийм топ идиотски кулинарни шоута. Съотношението на половете бе 4:1, четири мъже и една жена. Вътрешността на кораба бе досущ като във фантастичен сериал, всичко беше оборудвано с технология, която не бях виждал до сега. Единият от екипажа ни се оказа мой приятел, на който писах на другият ден да му разкажа за този ми сън, естествено той намери някаква взаимовръзка за себе си. На-горните етажи имаше една просторна открита тераса, на която аз и жената от екипа имахме продължителен разговор, от който си спомням само малка част:

Тя: Как ли ще е там горе?
Аз: Не мога да повярвам, че най-накрая ще имаме възможността да отидем в открития Космос! Това е невероятно изживяване.
Тя: Дали ще видим други форми на живот?
Аз: Абсолютно съм убеден, че има много извънземни раси, повярвай ми. Горе гъмжи от живот, доста съм чел по този въпрос (дори и споменах, че водя блог, в който пиша за извънземни и т.н.). 
Тя: (не се сещам)
Аз: Представяш ли колко много хора има на тази планета и как те изживяват своите животи без дори да разберат и нищожна частица от това което са. Ето например ние ще имаме невероятен късмет да излезем извън тази планета, но другите милиарди хора няма да имат този шанс …. (после разказвах как се раждаме и умираме в непрестанен цикъл и така докато осъзнаем това и не спрем). 

В този момент бях като фонтан – приятните емоции бликаха от мен и се чувствах като най-щастливият човек на Земята. Излишно е да казвам, че дори сега, когато пресъздавам този сън на листа „хартия” усещам отново това приятно чувство, на което тялото реагира физически.

Следващият спомен бе как ръководителя на проекта ни беше събрал и ни казваше колко важна е за НАСА настоящата мисия, говореше ни предимно официозни глупости на техен жаргон. Хубавото е, че освен говора по време на сън може да улавяш и мислите на даден субект, които са си просто вибрация, подобно на вербалната реч. Та в неговите мисли, или по скоро в аурата му се виждаше същността на мисията за която сме събрани, а именно: да се достигне зад планета/Луна, където има разположен портал, през който да се премине. Tук осъзнах защо на НАСА им трябваха обикновени хора като нас, просто не искаха да жертват свои обучени кадри. Сега осъзнавам, че за пръв път ми се случва да попадна на такава логика, както знаете сънищата по своята природа са с абстрактен произход и логика в тях НЯМА, поне не за логичния ни ум. Оказа се, че май само аз си давах сметка, че ние ще се окажем пушечно месо, защото зад тази мисия нямаше нищо позитивно (освен очевадно демонстрираното добро поведение). Идеята на тази мисия бе да прати екипа извън космоса, да достигне до тъмната страна на Луната (или може би друга планета) и да премине през портала, позициониран там. А сега ще пием бира!

След оперативният инструктаж ни казаха да се подготвяме защото след няколко часа мисията ще започне и ние ще трябва да напуснем това място! Не зная кой даде идеята, аз или някой друг но решихме да си направим нещо като прощално парти, а какво е едно парти без алкохол? Алкохола е духа на компанията (ако не успявате да разберете тази специфична шегичка си спомнете, че думичката „spirit” произхожда от “spiritus”, което oт латински означава „дихание”, но също и така наричаме алкохола (спирт)). Все пак бяхме подчинени на НАСА и се наложи да попитаме зам. ръководителя дали може да си купим бира от капанчето на няколко метра от кораба. Той ни каза, че по принцип по протокол не е разрешено да се консумира алкохол по време на мисия, но заради нас можело да си затвори очите (копеле, зная защо си затваряш очите!). Тук се чувствах се като „dead man walking”, дефиниция с която наричаха осъдените на смърт затворници във филма „Зеленият път”. Преди да продължим искам да се обърна към един мой добър приятел: 

„Спомних си мотива с бирите на верандата и къщата ни, в която чакаме гости. Представих си колко добре си изкарваме там…”

След всичко това, имаше външна намеса, сигнала започна да стана непостоянен и за се усетих в някакви тесни коридори на кораба, имаше някакви прашлясали кабели и беше доста тясно. След малко имаше подмяна на сигнала и аз вече бях преместен в друг сън, в който се оказа, че живея в някаква къща със масивна външна врата, която приличаше по-скоро на затвор.

Както споменах сънувах и мой познат, на който писах на другия ден за този сън. Интересното бе, че и той ми сподели, че се занимавал с нещо, което било свързано с тъмната страна на Луната. Доста си поговорихме. Също така поговорихме и за неземните кралски особи и т.н. Малко след това започнах да си мисля, че може и да не става дума точно за Луната, може да става дума за друга луна някъде из близкия космос. Не зная какво има на тъмната страна на Луната, гаранция има нещо, но сякаш в моят сън не ставаше дума за нашата Луна, просто ей така го усетих. Това ме провокира днес сутринта да напиша в SkyNet търсачката „nasa current missions”, и voila! Като първи резултат ми показа страница от сайта на НАСА, в който се намираше настоящата мисия на агенцията. Щрак! и какво да видя:


Мисия до Юпитер „Juno”



За мисията: 
Космическия кораб „Juno” в момента си пробива път към Юпитер, като за пръв път ще успее да пробие през плътната пелерина от облаци на Юпитер, за да отговори на въпроси относно газовия гигант и произхода на нашата слънчева система.
Основната цел на Juno e да разкрие историята за формирането и еволюцията на Юпитер, като използва напреднали технологии, доказани във времето… Juno ще наблюдава гравитация, магнитни полета, атмосферата и нейният състав…

Мисията в дати: 
Изстрелване – 5 Август, 2011
Пристигане на Юпитер – Юли, 2016
Космическия кораб ще бъде в орбита на Юпитер за 20 месеца (37 отбити)
Край на мисията (напускане на орбитата на Юпитер) – Февруари, 2018


Нека разгледам накратко символиката на тази мисия:

„Juno” е името на древна римска богиня на рая, дъщеря на Сатурн и жена и сестра на Юпитер; Защитница на жената и брака. Нейната аналогия в гръцката митология е Хера. Датата на пристигане на Юпитер е месец Юли, 2016. Няколко дни след моят необикновен сън, днес е и последният ден от този месец. Според данните от НАСА тази мисия ще е в периода от 2011 до 2018, разликата е 7, което веднага синхромистично ни отвежда до Абраксас и неговото число 7. Да ви напомня ли отново да гледате филма „Jupiter Ascending”? By the way премиерата на филма беше през Февруари, 2015, а очакваният край на мисията е отново през Февруари, само, че 3 години по-късно, където няма да се учудя, ако излезе продължение на “Jupiter Ascending” или нещо свързано с синхронишката от този модел. Други две по-очевадни съвпадения: Juno като име на мисия и Jupiter като Jupiter Jones (Кралица Абраксас). Juno като June (месец Юни).

Ако заебем символиката, почти съм сигурен, че и някой друг освен мен е имал подобно преживяване тия дни, така, че ще се радвам ако някой ми пише и сподели за него. Все пак не бях само аз на тази мисия.

А разликата между "космонавт" и "астронавт" е, че космонавта е руски поданник, а астронавта е американец :)


Популярни публикации от този блог

Кралицата, извънземните пропаганди и някой хералдически сведения (аdvanced)

Кралицата - допълнения, взаимовръзки и хералдически сведения [част II]

Галактическа История: Извънземни и ДНК произход (I част)

[НЕЗДРАВОСЛОВНО] Пшеничните убийци - Амилопектин А и Глутен

Еnter the VʘID

Плоската Земя – PsyOp 6-5/11 в битката за сплескани съзнания на “великия” reSSSet