Книгата "Богът на гората"

Днес искам да ви представя една любителска книжка на един български автор - Георги Панайотов. Лично аз я изчетох на един дъх и много ми допадна. Е, имах и някой критики по сюжетната линия, за които лично уведомих автора, той да си прави заключенията :)




Обикновено нещата се случват изключително синхронично (понеже такава е тяхната естествена природа), но ние, т.е. нашите умове остават с грешното впечатление, че всичко това е генерирарано на случаен принцип. Е, не е! Спомням си, че през един напълно обикновен ден аз си ровех из мрежата търсейки нещо за нещо (random search) и изведнъж попаднах на нещо, това нещо бе блог, в който имаше изложена електронна корица на книга, която озаглавена смело "Богът на гората". Добре, че в този момент не ме споходила мисъл от сорта на "каква ли ще тая християнска жалост?", инак щях да я close на секундата. Все пак нещо ме заинтригува "каква ли пък ще е тая книга?" рекох си аз. Прочетох под корицата, че книгата е безплатна и даже имаше линк за сваляне.....който беше неактивен (broken). Това беше достатъчно да провокира едно лудо търсене в мрежата, вероятно някъде около 3 дни, почти нищо не открих за нея, освен в един форум в който се споделяха мнения за книгата, линкове - йок! В следващия момент вече пишех на всички познати, които предполагах, че бяха чували или евентуално чели тази книга....нищо, никой не бе чувал за нея "явно това е нек'ъв bullshit!" си рекох аз, и все пак нали душата ми е безсмъртна, притежавам и безсмъртна воля ...казах си "ще контактна този автор, от формата за контакти в блога му!" (ако той изобщо влизаше в блога си, понеже изпитвах съмнения.) Както и да е извадих късмет, още на същия ден получих отговор от него с прикрепен файл - книгата. А това отново доказа максимата, че "който търси - намира". Набързо разменихме някой друг лаф и се оказа, че точно в тези дни в които съм търсил книгата, той е имал проблем с компютъра и не е била налична по ред причини, както ще заключим - чиста случайност.  

След като прочетох книгата реших да я споделя с вас в блога ми, понеже още я няма из мрежата, а пък и няма да е лошо да я популяризираме малко. Ако имате някакви критики по книгата, пишете директно в форума на блога на автора или на мейл адреса му. Ако пък книгата ви е допаднала, отблагодарете се на автора като направите дарение (колкото ви е на сърце). Все пак творчеството има нужда от стимулация. 

Линк към сайта на книгата: Цък!


PS: Приятно четене!

Популярни публикации от този блог

Кралицата, извънземните пропаганди и някой хералдически сведения (аdvanced)

Кралицата - допълнения, взаимовръзки и хералдически сведения [част II]

Галактическа История: Извънземни и ДНК произход (I част)

[НЕЗДРАВОСЛОВНО] Пшеничните убийци - Амилопектин А и Глутен

Еnter the VʘID

Плоската Земя – PsyOp 6-5/11 в битката за сплескани съзнания на “великия” reSSSet